Operadors censuren la web del Referèndum

Movistar impedeix l’accés a la web del referèndum www.ref1oct.eu en un clar acte de censura, diuen que per ordre judicial espanyola. Els ciutadans tenim dret a la informació i hem de poder accedir als continguts que volem. A banda d’expressar la meva queixa per aquest fet, a tots els usuaris de Movistar i altres operadors sotmesos al jou franquista, us convido a visitar la web via proxy, jo he fet servir el www.proxysite.com i funciona perfectament. Mariano se fuerte!

Please follow and like us:

2 thoughts on “Operadors censuren la web del Referèndum”

  1. Jo diria que és un re adreçament de Movistar cap aquesta pàgina (part del codi omès per anar a la part pràctica), el resultat és una pàgina en blanc ara mateix,

    ## PHISHING_TSOL_MENSAJE_1

    ## text = «Judicial_Guardia_Civil»
    ## window.location.replace(«http://paginaintervenida.edgesuite.net»);
    ## break;
    ## case «Administrativo_Ley_del_Juego»:
    ## text = «Administrativo_Ley_del_Juego»
    ## window.location.replace(«http://195.235.52.40»);
    ## break;
    ## case «Judicial_Guardia_Civil»:
    ## text = «Judicial_Guardia_Civil»
    ## window.location.replace(«http://paginaintervenida.edgesuite.net»);
    ## break;
    ## case «prueba_serval»:
    ## text = «prueba_serval»
    ## window.location.replace(«http://195.235.52.40»);
    ## break;
    ## default:
    ## text = «ERROR 404 – Files not found»;

Deixa un comentari