Movistar impedeix l’accés a la web del referèndum www.ref1oct.eu en un clar acte de censura, diuen que per ordre judicial espanyola. Els ciutadans tenim dret a la informació i hem de poder accedir als continguts que volem. A banda d’expressar la meva queixa per aquest fet, a tots els usuaris de Movistar i altres operadors sotmesos al jou franquista, us convido a visitar la web via proxy, jo he fet servir el www.proxysite.com i funciona perfectament. Mariano se fuerte!
Operadors censuren la web del Referèndum
Please follow and like us:
No sembla redireccionament de DNS sino tàctica d’atac intermediari: https://ca.wikipedia.org/wiki/Intercepci%C3%B3
Un xurro ja que si s’usa https o proxys es pot accedir perfectament. A part que hi ha bastantes rèpliques tipus http://www.referendum.legal , .party , .fun etc etc
Jo diria que és un re adreçament de Movistar cap aquesta pàgina (part del codi omès per anar a la part pràctica), el resultat és una pàgina en blanc ara mateix,
## PHISHING_TSOL_MENSAJE_1
## text = «Judicial_Guardia_Civil»
## window.location.replace(«http://paginaintervenida.edgesuite.net»);
## break;
## case «Administrativo_Ley_del_Juego»:
## text = «Administrativo_Ley_del_Juego»
## window.location.replace(«http://195.235.52.40»);
## break;
## case «Judicial_Guardia_Civil»:
## text = «Judicial_Guardia_Civil»
## window.location.replace(«http://paginaintervenida.edgesuite.net»);
## break;
## case «prueba_serval»:
## text = «prueba_serval»
## window.location.replace(«http://195.235.52.40»);
## break;
## default:
## text = «ERROR 404 – Files not found»;